Bestellen & Betalen
1. Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt je bestelling alleen wijzigen als je nog niet op ‘betalen’ geklikt hebt. Als je bestelling eenmaal geplaatst is, kun je deze niet meer wijzigen.
2. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren.
3. Hoe bestel ik een artikel dat tijdelijk niet op voorraad is?
Het is mogelijk dat een product tijdelijk niet voorradig is. Je kunt ons een mail sturen (info@hellohipster.nl) met de gewenste maat van het artikel. Als het artikel weer op voorraad is, zullen wij je hiervan op de hoogte brengen.
4. Hoe kan een artikel nadat ik besteld heb uitverkocht zijn?
Na bestelling worden je gekozen artikelen direct voor jou gereserveerd. Helaas kan er door computer- of magazijnfouten een miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is.
Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij contact met je op en bekijken we de mogelijkheid van een eventuele terugbetaling.
5. Is mijn bestelling goed doorgekomen?
U ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u ingevulde e-mailadres niet correct. Neemt u in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons op.
6. Wat zijn de betaalmethoden?
Betaling vindt plaats via:
– iDEAL
- Klarna (automatische incasso of achteraf betalen)
IBAN: NL42 RABO 0322 170540
BIC: RABONL2U
Levering & Verzending
1. Wat zijn de verzendkosten per bezorgmethode?
De verzendkosten zijn standaard € 3,95.
Wij verzenden ook naar het buitenland. (België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italie, Portugal, Noorwegen, Zweden, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, UK). Deze tarieven verschillen per land.
2. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dit is in overleg mogelijk. Zet dan bij "opmerkingen" in bestelproces dat je het wilt komen halen. Dan nemen wij contact op om een datum/tijdstip in te plannen.
3. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?.
Wij verzenden doorgaans binnen 1/3 werkdagen. Voor gepersonaliseerde artikelen hanteren wij een leveringstermijn van ongeveer 1 week soms 2 weken. Bij afwijkende leverdata, staat dit bij het artikel aangegeven.
Een enkele keer komt het voor dat PostNL er langer over doet uw bestelling te bezorgen.
Helaas hebben wij geen invloed op het bezorgproces van PostNL.
Wij niet verantwoordelijk voor vertraging bij de postorderbedrijven.
OMRUILING
Wilt u een artikel omruilen voor een andere maat? U mag het artikel dan naar ons retour sturen en u kunt dan de bestelling opnieuw plaatsen in de gewenste maat en bij opmerkingen vermelden "Omruiling n.a.v. vorige bestelling".
Als code dan: omruiling (dan worden de kosten niet gerekend)
Zodra dan de retour bij ons binnen is gekomen, verzenden wij u de nieuwe bestelling met de juiste maat.
Duurt dit je te lang en wil je de artikelen graag alsnog vergelijken qua maat, bestel je met Klarna achteraf betalen en dan bij opmerkingen: Betreft een omruiling, graag verzendkosten verrekenen.
Dan verrekenen wij de verzendkosten bij het retour ontvangen van jouw artikel!
Artikelen gekocht in de € 5,- of € 7,50 SALE kunnen niet retour!